close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ירושלים גאה להציג: סיורים קוליים בחינם

מערכת שורשט שבט, תשעח25/01/2018

רוצים ליהנות מסיור מהנה ואינפורמטיבי בירושלים, בירת ישראל והעם היהודי? כעת תוכלו להיות מדריך הטיולים של עצמכם בעיר העתיקה והחדשה

תגיות:

מעל 10 מיליון מבקרים מגיעים לירושלים מדי שנה בשנה, מתוכם כ-3.5 מיליון הם תיירים המגיעים ממדינות זרות. אם חשקה נפשכם לסייר בעיר העתיקה באופן עצמאי, בלי להיות תלויים במדריך טיולים שיגבה מכם גם כסף, אפליקציית סיורים קוליים בירושלים מאפשרת לכם לחוות את העיר באמצעות קולו של מדריך ובלוויית מפות, תמונות והכוונה לנקודות עניין על הדרך.

ניתן להשתמש בסיורים בזמן שאתם הולכים ברחובות ירושלים, או אפילו כשאתם יושבים על הספה בבית ורוצים לתכנן מראש את הטיול בעיר. כמו כן הסיורים הקוליים מאפשרים לכם להרחיב את ידיעותיכם אודות העבר וההווה של נקודות עניין בולטות בעיר. מצוין לחובבי היסטוריה וטיולים, היכולים כעת לשלב את שתי אהבותיהם במכשיר אחד.

האפליקציה זכתה ליותר מ-200,000 הורדות מאז נוצרה בסביבות שנת 2015, והיא מתעדכנת תדיר עם סיורים קוליים חדשים ועוד. הסיורים מוצעים נכון לעכשיו בארבע שפות - עברית, אנגלית, רוסית וצרפתית. כל סיור נמשך בין שעה לשש שעות, תלוי במספר האתרים הכלולים בו, ומלווה במפות, תמונות ואפילו תמלילים מלאים של הסיור עבור כבדי שמיעה.

הפרויקט הייחודי נוסד בשיתוף החברה לפיתוח ירושלים, עיריית ירושלים ומשרד התפוצות, ונכון לעכשיו מציע 21 סיורים קוליים בירושלים המכסים מספר רב של אתרים ונקודות עניין - שווקים תוססים, הרבעים השונים בעיר העתיקה, מתחם הר הבית, בתי כנסת וכנסיות, טיילת החומות העתיקה, נקודות עניין סביב כמה מבתי המלון הבולטים בירושלים, ויה דולורוזה ואתרים נוספים הקדושים לנצרות, ירושלים של ימי בית ראשון ושני ועוד. הסיורים כוללים גם הפניה לשירותים ציבוריים ותחנות משטרה בעת הצורך, וכן מספקים מידע אודות הסדרי תנועה.

הסיורים הקוליים מוצעים חינם באמצעות אפליקציה ייעודית שפותחה לסמארטפונים ולטאבלטים, אותה ניתן להוריד באפסטור של אפל ובגוגל פליי. במידה שאין גישה לאינטרנט, ניתן להגיע לנקודות WiFi חינמיות ברחבי העיר, להוריד את קובצי הקול, המפות והתמונות ישירות למכשיר שלכם - וליהנות מהסיורים גם ללא חיבור לאינטרנט.

אפליקציית הסיורים הקוליים היא בהחלט חוויה ייחודית ומעניינת, שכמותה לא הייתה עוד בירושלים. היא מאפשרת למשפחות עם ילדים, לזוגות וליחידים הרוצים לסייר בעיר ולחקור אותה עצמאית, לעשות זאת בצורה בלתי אמצעית ובקלות יחסית.

האפליקציה מאפשרת למטיילים להגיע למקומות המוכרים בעיר, אבל במקביל מציעה גם מסלולים נוספים הלוקחים אותם לנקודות עניין שלא רבים מכירים. ככל שהאפליקציה תתעדכן בהמשך, כך יתווספו סיורים לנקודות עניין חדשות לצד פיצ'רים נוספים כגון הודעות על פעילויות בהתאם לאזור בו נמצאים, השארת טיפים ועצות למטיילים עתידיים ועוד.

קובצי סיור מלאים ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר הפרויקט: jerusalem-audio-tours.org.il

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה